FORUM BMW - www.forumbmw.ro - BMW FORUM: Garantie anvelope masina noua - FORUM BMW - www.forumbmw.ro - BMW FORUM

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Garantie anvelope masina noua

#1 Useril este offline   doru 

  • Forum Police
  • Grup: Administrators
  • Postari: 3269
  • Inregistrat: 14-December 06
  • LocationBucuresti

Postat 10 March 2009 - 01:29 AM

Mi-a aparut o galma lateral pe roata fata stanga. Nu am dat in gropi excesiv de tare, am circulat cu atentie. Janta e perfecta, nici un semn cat de mic. Drumurile sunt totusi cum sunt. Am fost la Bavaria si mi-au spus ca BMW nu da garantie la anvelope, sa ma adresez la Michelin. M-a sunat un Domn de la BMW AG sa-mi spuna ca in baza experientei lui roata a fost lovita. I-am spus ca pot accepta orice expertiza tehnica alta decat o simpla opinie, normal interesata. Cam asta e tot, nu am un raspuns final. Voi ce stiti de garantia anvelopelor la BMW si la alte marci?  Nu mi se pare normala disocierea garantiei pe componente. BMW a hotarat echiparea cu un anumit model de anvelopa, nu clientul, la fel cum BMW a hotarat pentru orice alta parte a masinii. Sunt de notorietate runflat-urile Bridgestone pantru galme, le-au si scos. Trebuie sa merg in China sa reclam daca se strica LCD-ul?
0

#2 Useril este offline   Stefan_e46 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 15-September 08

Postat 10 March 2009 - 12:32 PM

Am patit si eu  un eveniment  neplacut  ca al tau adica in privinta  galmei..Cauciucurile intra la categoria  consumabile , asa ca nuti face  sperante desarte caci garantia  masiini nu cuprinde si consumabilele din ce stiu eu.Va trebui sa  faci mult  tambalau pana se  va rezolva  ceva iar in timpu asta tu circuli cu pericolul  unei  explozii  a cauciucului  si cine stie doamne  la ce  viteza.Dupa cum  spuneam  am avut si eu o galma  la aceeasi roata  pe fata dar cauciucurille  mele sunt renumite  pt asa ceva.Pirelli SnowSport. Aparent nu  parea ceva extraordinar de ingrijorator,  pana in ziua  in care mam decis sa  merg la o vulcanizare sa vad care e treaba.Cand mia dat  cacuciucul  jos(daca nu te  deranjeaza asta, dar oricum nu ai alta alternativa)pe interior  cauciucului  era o  gaura cat sa intrre  un deget  prin ea.Mam ingrozit cadn am vazut ca am mers  cu viteze  de 180-200 cu  o aparent  superficiala  galma, si fiecare stie  ce  poate  rezulta  dintro pana la asemenea  viteza. Iti recomand sa  te duci la o vulcanizare  de incredere , iti vor petici galma si numai ai  treaba.Nu  ai specificat daca sunt  RFT?Chiar daca  firma  e renumita , Michelin, mai sunt si defecte de fabricatie.si  romania  scumpa plina  de cuie pietroaie.Bafta  :bmw: :navbits_start:
0

#3 Useril este offline   dragosel_bmw 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 15-January 08
  • Locationlondra

Postat 10 March 2009 - 12:45 PM

am avut si eu galme la doua cauciucuri pe fatza dar nu stiam ca se repara si le-am aruncat
0

#4 Useril este offline   doru 

  • Forum Police
  • Grup: Administrators
  • Postari: 3269
  • Inregistrat: 14-December 06
  • LocationBucuresti

Postat 10 March 2009 - 12:51 PM

am obiceiuri nesanatoase, ii trag pe autostrada destul de tare, peste 200 oricum, nu risc, am comandat cauciuc. 19.5 mil, o adevarata pomana. mi-au dat macar 15% discount.
0

#5 Useril este offline   cristiansan7 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 694
  • Inregistrat: 16-December 08

Postat 10 March 2009 - 01:46 PM

Mai bine cauciuc nou , decat vulcanizat !
0

#6 Useril este offline   treitreizero 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1075
  • Inregistrat: 13-February 07
  • LocationBucuresti

Postat 10 March 2009 - 04:57 PM

Producatorul anvelopei te indruma catre un dealer autorizat care va efectua o expertiza la care poti asista si tu. Trebuie data anvelopa jos si verificat cu atentie interiorul. In acest fel se observa daca e defect de fabricatie. Daca in dreptul galmei exista si o urma evidenta de lovitura pe janta, atunci slabe sanse la garantie. De cele mai multe ori nu exista un defect de fabricatie, pur si simplu drumurile noastre sunt prea dure pentru anvelope de lux cu talonul mic. Stiu toate astea de la oameni ce lucreaza in domeniu.

Daca nu esti multumit de expertiza lor poti sa ii dai in judecata, bla bla, daca ai timp de prostii.
0

#7 Useril este offline   triton1800 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 183
  • Inregistrat: 05-December 08
  • LocationIasi

Postat 10 March 2009 - 06:19 PM

Cum spunea si Stefan,cauciucurile intra in categoria " consumabile" desi mi se pare justa observatia ta referitoare la detasarea BMW-ului de problema dupa ce ti-au vandut masina.Cazul asta l-am patit eu cand aveam un renault si a trebuit sa imi iau cauciuc nou pe casco.Sa fii atent intre timp sa nu-ti fi pus alte cauciucuri decat cele prinse in polita de  asigurare ca zboara si varianta asta.Iar ne izbim de rahat aici...da na :death:
0

#8 Useril este offline   doru 

  • Forum Police
  • Grup: Administrators
  • Postari: 3269
  • Inregistrat: 14-December 06
  • LocationBucuresti

Postat 13 March 2009 - 07:27 AM

garantia a fost refuzata pe motiv ca anvelopa are galma. atasez raspunsul de la michelin. am sa atasez si raspunsul auto bavaria precum si poza anvelopei, nu e nici o urma pe ea de nici un fel cum mint astia. in plus, nu a fost demontata niciodata si nu e la ei, au trimis un raspuns tip, o rusine. nu m-ar deranja daca ar fi vina mea, se intampla asta este, dar sa produca o dovada materiala cat de mica, o urma pe anvelopa, pe janta, orice. ei confunda cauza cu efectul, eu reclam galma, ei refuza garantia pt ca are galma. rasul lumii. imi vine cauciucul nou si ii dau in judecata. m-au sunat sa mi-l ceara pe cel vechi, chipurile sa-l inspecteze, de fapt vor sa ma deposedeze de proba materiala. niste hoti.

Fisiere atasate


0

#9 Useril este offline   Stefan_e46 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 15-September 08

Postat 13 March 2009 - 01:08 PM

           Da era  previzibil din ceea  ce spui, dar din experientele  anterioare  cu ce te mai mira?Asta  este  jignire pe fata,.Ai putea incerca  cu OPC , dar si alora le ia  la fel de mult timp ca sa solutioneaze  cazul.Oricum  mult  timp si bani pierduti  pentru niste  chesti ridicole. DC mai ma mira  daca pt un cauciuc  o camera fotot sau  orice alt nmic  se face asa, nu  e de mirare  ca suntem  cu  150 de  ani in spatele  Ameriici si tuturor statelor  dezvoltate.
              Multa bafta.
0

#10 Useril este offline   doru 

  • Forum Police
  • Grup: Administrators
  • Postari: 3269
  • Inregistrat: 14-December 06
  • LocationBucuresti

Postat 13 March 2009 - 04:05 PM

NU O SA CREDETI  CE S-A INTAMPLAT DUPA CE AM RECLAMAT IN GERMANIA-

Dear Mr Crisan,

Thank you for your recent e-mail.

We have assigned your matter to the relevant department for assessment. Please expect their direct response.

We highly appreciate your patience in the short interim.

Kind Regards,
BMW Customer Service Team

------------------------------------------------------------------
Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft
Board of Management: Norbert Reithofer, Chairman,
Frank-Peter Arndt, Herbert Diess, Klaus Draeger,
Friedrich Eichiner, Harald Krüger, Ian Robertson
Chairman of the Supervisory Board: Joachim Milberg
Registered in: Munich HRB 42243
-------------------------------------------------------------------



Dear Mr. Crisan,



we were naturally very concerned to learn about the problems you have experienced with your BMW. Please be assured, that we would like each customer to experience flawless performance from our product during the entire period of ownership.           



After all investigations, please allow me to apologize for the fact that our response, including the statement of the expert report, which had been forwarded to your attention, did not reflect the accurate situation.



Further more, I would like to compensate the uncomfortable situation by offering a replacement of the damaged tire through BMW Romania. This will imply that BMW Romania will cover the entire costs.

Automobile Bavaria was informed about the following steps in order to handle this matter to your satisfaction.



We sincerely hope that your faith in the BMW brand and dealership network has been restored and wish you pleasant and trouble-free driving with your BMW for the future.





Sinceraly yours

Ingo Reitz





----------------------------------------------
BMW Group Central Eastern Europe

Ingo Reitz

Aftersales Manager  V1-R2-RO-A



Baneasa Business & Technology Park

Sos. Bucuresti-Ploiesti 42-44

Modul B, Etaj 3

Bucuresti, 013696



Phone: +40 21 3041 530

Mobil:  +40 730 602190


mailto: Ingo.Reitz@bmw.de
Url:        http://www.bmw.ro

0

#11 Useril este offline   treitreizero 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1075
  • Inregistrat: 13-February 07
  • LocationBucuresti

Postat 13 March 2009 - 04:24 PM

UAU, am sters ce prostii am scris mai devreme, asta da raspuns misto. Cred ca istoria ta de BMW si mai ales CRIZA i-a convins
0

#12 Useril este offline   Stefan_e46 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 15-September 08

Postat 13 March 2009 - 06:04 PM

                bravo, mai exista si oameni adevarati in lumea asta, toata stima  pt toti  cei din compania mama  din  DE,sunt cu adevarat profesionisiti, nu  ca la noi niste amatori.ma uns  la suflet  raspunsul.Mesajul  reflecta ingrijorarea  pt o problema  simpla dar complicata de  cei de la noi.Poate cu aceasta cale  fiecare  consumator  nemultumit  va proceda intocmai ca Doru  si  cei ce  acolo poate  se vor  sesiza  in legatura cu  toate "anomaliile" in ce priveste AB.  :cheers:
0

#13 Useril este offline   triton1800 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 183
  • Inregistrat: 05-December 08
  • LocationIasi

Postat 13 March 2009 - 06:29 PM

Eu v-am zis sa ne mutam de aici.Faceti si voi diferenta de profesionalism.Chiar trebuia sa se ajunga aici??? Nu era normal sa rezolve astia de la noi problema?  Dorule cand pleci definitiv ca stiu ca ai un gand de schimbare de domiciliu in Germania?
0

#14 Useril este offline   tiberiuenache 

  • Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1803
  • Inregistrat: 01-April 07
  • LocationBucuresti

Postat 13 March 2009 - 07:25 PM

Superb...mi-a placut mult raspunsul, pacat ca au trebuit atatea interventii pt un cauciuc, care de fapt face parte din masina si deci obiectul garantiei! Inca o palma celor de la AB...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Untitled 1

 

 


Camere de Supraveghere  DVR  Vid

Camere de Supraveghere  DVR  Videointerfoane  Alarme Wireless

Control Access  Surse Alimentare  Camere IP  Alarme Auto